18 Ekim 2012 Perşembe

Regl Dönemi Mitleri

Yukarıda Richard Neil adında bir kullanıcı, çocukluğundan beri kadın pedi reklamlarında gördüğü ayın o "belli" dönemlerinde kadınların ne kadar mutlu, ne kadar sportif olduklarını düşünüp kendisi erkek olduğu için bu ayrıcalığı yaşayamamış olmasından dolayı yıllardır bu dönemi kaçırdığını düşünüp üzüldüğünü paylaşmış. Ama bir kız arkadaşı olduğunda ona sormuş ve acı gerçeği öğrenmiş, bunca süredir kandırıldığı için de kadın pedi markasının facebook sayfasına düşüncelerini paylaşmış.


Post, an itibariyle 91.000'den fazla "like" almış durumda. Markanın facebook sayfasının takipçi sayısı ise 6.004.

Kadın pedi markamız cevap olarak sevgili takipçisine aşağıdaki videoyu hazırlamış:


Sevgili Richard her ne kadar yazısını alaylı bir tonda yazmış olsa da; bugüne kadar yapılan ped reklamlarına yeni bir bakış açısı kazandırdığı kesin. Yok dans edin, hoplayın, zıplayın temalı reklamlar belki son bulur. Zira, bugüne kadar oldukça baydılar.

Markanın yaklaşımı ise oldukça güzel, iletişimcilere ve pazarlamacılara güzel bir örnek. Sosyal medya gümbür gümbür geldi. Artık geleneksel müşteri ve marka ilişkisi söz konusu değil. Hatta bu vakamızdaki kişi bir kullanıcı bile değil.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder