2 Nisan 2011 Cumartesi

Bilgisayara Mektup

Seni sevmiyorum bilgisayar! Bak adın bile yok! Alışamadım bir türlü sana, klavyen bir garip yazarken hep yanlış yazıyorum. Seni o kadar sevmiyorum ki, sana yeni şarkılar, yeni resimler yüklemiyorum. Belgelerin içinde dosya içinde dosya açarak iyi organize edilmiş belgelerinin olmasını istemiyorum. Çünkü seni bana sormadan aldılar anlıyor musun? Seni ben seçmedim. O yüzden de hiç bir zaman benim olamayacaksın. Öylesine bir şeysin işte. Duygusal bir bağ yok aramızda tamamen biyolojik! Bunu bil ve bununla kabul et beni. Ve sakın diğeri gibi bozulup gitme!

Sahip.

3 yorum:

  1. O kadar yalniz olur mu insan? Artik bilgisayarla konusmaya baslamis bile bence biraz kendinize gelmenizin vakti...
    Hic unutmam bilgisayar ile ilgili hep aklimda bir tanim:
    Bilgisayar nedir? ;
    "Aptal Elektronik Bir Yigindir."
    Bu arada benden soylemesi o kadar yuklenme bilgisayar deyip gecme gucenir..

    YanıtlaSil
  2. Aslına bakarsanız sizin orada konuştuğunuz bir bilgisayar değil sizin orada konuştuğunuz tamamen kendinizsiniz yani diyeceğim o ki siz bilgisayara aslında eski bilgisayarınıza konuşuyor sitem ediyor gibi konuşmuşsunuz. Eski bilgisayarınızı çok sevdiğiniz belli bozulması sizi etkilemiş olmalı ki yeni bilgisayarınıza da sakın bozulma der gibi tehtitkar bir konuşma yapmışsınız. Allah size ve bize ve bizim gibilere akıl fikir ihsan eylesin ( Amin ) =)

    Ercan Turgut
    Www.Zoraki.Net Yönetim

    YanıtlaSil
  3. kuş sana ne zaman bilgisayar aldılar hiç bilmiyodum. yeni her zaman iyidir alışırsın ya daha hızlıdır daha temizdir. boşver..

    zeynep

    YanıtlaSil