11 Şubat 2011 Cuma

Wine Makes Life Fine

Evet, sonunda ben de 14 şubat furyasına yenik düştüm ve bir hediye beğendim. Şuana kadar markafoniden tutun da şehir fırsatı gibi pek çok sayıdaki online alışveriş sitelerinde yapılan 14 şubat promosyonlarını görmezden geldim, bilboardlara gözümü kapadım, mağazaların özel sevgililer günü koleksiyonlarını duymamış gibi yaptım. Çünkü gereksiz olduklarını düşünüyordum. Şahsen ben sevgilimin bana 14 şubat günü bu reklamların ve "Sevgililer gününde ne planınız var?" sorusunun gazına gelip hediye almasındansa ya da sırf 14 şubat diye bir şey almasındansa 15 şubat, 5 nisan ya da ne bilim 23 ağustos gibi benim için sıradan olan tarihlerde durduk durmadık yere o şeyi görüp aklına ben geldiğim için alması beni çok daha mutlu eder.

Konu dağıldı yine, söylemek istediklerim bunlar değil. Konu şu ki şuana kadar sevgililer gününü reddetme çabalarım aşağıdaki içki çantasını görene kadardı: Çok güzel değil mi? 16 TL ama olsun, ben çok beğendim. Sevgililer günü konseptine çok uygun geldi bana. Sizlere öncelikle hediye almamanızı ama illa alacaksanız da böyle bir şey tavsiye edebilirim.

www.berryshop.net adresinden alabilirsiniz.




1 yorum:

  1. 16 TL demişsin, ama siteyi açınca € yazıyor.

    YanıtlaSil