27 Şubat 2011 Pazar

Ignorance is bliss = Görmezden gelme, araştırmama, bir takım olayları deşmeme mutluluktur

Ben lisedeyken çıkmıştı bu şarkı ilk defa, sözlerinin çıktısını alıp, oturup tamamen ezberlemiştim, dinleyince anlarsınız, sözleri baya hızlı ve de bol maşallah ama çok da güzel ve anlamlı. Yıllar sonra, yani az önce denk geldi, hiç unutmamışım sözlerini o zamanlar söylediğim gibi takılmadan söyleyiverdim yine. Demek ki, karaokeye gittiğimizde bu şarkı da listede olacak

Bu arada oturup şarkı ezberlemek de ne ya? Günümüzde liseli gençler bunu yapıyor mu hala? Bir ara Christina Aguilera'nın Fighter ve Dirrty şarkılarını da ezberlemiştim. Hey allahım! Ah ergenlik, o dönemki tüm aptallıklarımı ergenliğe vurup savuşturuyorum başımdan. Bunu da öyle yapayım en iyisi. Ama günümüzün gençleri sanki daha aptal, onlarınki ergenliğe bağlanamayacak cinsten gibi sanki. Neyse bu başka konu.





Bir de size bu klip hakkında gereksiz bir bilgi, bazen hareketler hızlanıyor bazen de yavaşlıyor ama Sandi Thom'un ağzı hep şarkıyla beraber gidiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder