28 Kasım 2010 Pazar

Barbie 2010

Bir gün, Barbie'nin yetişkin kadın oyuncağı olduğunu okumuştum bir yerde. Hiç aklımdan çıkmadı bu, çünkü ben bunun en güzel örneğiyim...

Geçen gün Sevra ile Şişli'de iken kahve içmek için Cevahir'e uğradık ve de uğradığımız tek mağaza Toyzz Shop oldu. İlk gittiğim stand ise tabii ki Barbie lerdi. Üzülerek söylemeliyim ki Barbie her geçen yıl daha da çirkinleşiyor, biz çocukken daha güzellerdi. O zamanlar çocuk olduğumuz için bize daha cazip göründüğünden değil gerçekten daha güzellerdi. Hep bir tane alayım diyordum ama yeteri kadar güzelini bulamıyordum. Ama artık almaya değer yeni bir barbie buldum. Biraz fazla kokoş ve abartılı ama yeni favorim bu: Barbie 2010



Bir de yeni bir koleksiyon çıkmış ki beni benden aldı. Barbie Black Label Basic Collection.


Bu Barbieler i ve karşısında 2 tane bayan olursa yaşları kaç olursa olsun hemen birini sahiplenir. Biz de kıyafet ve saç modeline göre barbieleri aramızda paylaştık.

Bu ben:
Bu Sevra:

Bu da Cansu :






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder