8 Eylül 2010 Çarşamba

Keyifli Bir Gün 2 / Mile in These Shoes

Hani derler ya erkekler kadınlardan fiziksel olarak çok daha güçlüdür çok daha dayanıklıdır diye, bugün bunu ciddi olarak sorguladım. Erkeklere de birer topuklu ayakkabı verelim ondan sonra bir daha konuşalım bu konuyu. Çünkü burada çektiğin acı bir anda olup, geçen bir şey değil!! Yumruk yersin tahminimce bir kaç saat acır geçer (herhalde).

Ama topuklularla öyle mi? Bugün çektiğim acıyı ben biliyorum. Ayaklarım, o topukluları çıkardıktan sonra bile doğru dürüst basamadı bir süre. Alışveriş zaten yorucu bir olay, bir de o 12 cm topuklularla olamaz.

Estetik duygusunu sorgulamama sebep oldu resmen!!.

Normalde alışveriş merkezine topuklularla gitmezdim, böyle bir hata yapmazdım asla ama iş çıkışı olunca ayakkabıyı değiştirmeye eve gitmek olmadı. Bir diğer olay da yanınızda Cansu Ç. gibi bir alışveriş canavarı olmasın, buradan beni o acı içinde tüm İstinye Park'ı gezdiren kendisine teşekkürü bir borç bilirim.

Sorguladığım bir başka özellik ise, bu defter çılgınlığım. Morning Glory, beni benden alan defterleriyle her sezon başında deliler gibi not tutma sözü verdiyor bana. Küçükken kırtasiye yüzü görmemiş gibi saldırıyorum tek kelimeyle. Cansu Ç. de benden geri kalmaz hani, cashbook almasıyla meşhur, o derece.

İşte morning glory defter kapaklarından güzel bir örnek. En kısa zamanda fabrika satış mağazası bulmak lazım, bu böyle devam etmeyecek çünkü.

3 yorum:

  1. bana da almıştın bi tane =)

    YanıtlaSil
  2. Sayın aycaa hn.

    Yazınızı ve bu siteyi tesadüfen morning glory ile ilgili yazılar ararken buldum.
    Yaklaşık 8-9 aydır morning glory ürünlerinin ithalatını yapıyoruz. Çok kısa bir süre sonra internet üzerinden satışlarına başlayacağız. 1-2 hafta içersinde 2011 ürünlerini istanbul ve ankarada ki seçkin kırtasiyelerin raflarında ürünlerimizi görebilirsiniz.

    www.morningglory-tr.com

    Saygılarımla,

    Taros kırtasiye

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler, verdiğiniz siteyi takip edeceğim ve satışı yapılan mağazalara en kısa sürede gideceğim. 2011 ürünlerini çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil