30 Ağustos 2010 Pazartesi

Müzik Ruhun Gıdasıdır ve Bana Konulan Teşhis: Gıda Yetersizliği

Kardeşim 9 gündür benimle beraber evde. İlk defa evime geldi. Ev arkadaşım Duygu ise Tekirdağ'da. O yüzden evde tek takılıyoruz Tolga'yla. Beraber yemek yapıyoruz, sonra etrafı topluyoruz bol bol film izliyoruz ve geziyoruz tabii ki. Şuana kadar maşallah gayet iyiyiz. Twitterda da yazdığım gibi bu hafta milat bizim için.

Evde kardeşiyle yaşıyınca insan, daha rahat oluyor haliyle. Evin içinde istedğim gibi geziyorum, mutfağı dağınık bırakabiliyorum ya da gecenin bir yarısı istediğim gibi saatlerce telefonda yüksek sesle konuşabiliyorum. Tolga'yla bu kadar uzun bir süredir aynı evde kalmamıştık. Bu bana eski günlerimi ve de eski alışkanlıklarımı hatırlattı.

Şimdi ev arkadaşım Duygu evdeyken rahatsız olmasın diye çok yüksek sesle müzik dinlemiyorum. Sesim çok kötü olduğundan biraz da utandığımdan evde özellikle de banyoda şarkı söylemeyeli 3 yıl oldu! 1 yıldır evdeyim ve durum böyle bir de bunun yurt hali var, yurtta mümkün değil o cadılar bana şarkı açtırmazdı, yurdun duşlarında da şarkı söyleyince insanlar ister istemez gülüyordu.

Ama...

Ama Tolga öyle mi?

Canım benim, son 3 saattir, aşağıdaki listeyi defalarca, bağıra bağıra söylüyorum bir yanıma gelip. "Abla yahu kaç yaşında kız oldun hala bas bas şarkı söylüyorsun, hiç mi değişmedin, büyümedin sen!" demedi.

Winamp, fizy, dailymotion eşliğinde bir sürü şarkı bilgisayarda son ses, kulağında kulaklık ve salonun ortasında karanlıkta şarkı söyleyen bir kız düşünün, o benim. Tabi dışardan duyulan sadece benim detone sesim.

Lisede sabah uyanırdım ilk iş, bilgisayarımı açardım ve formamı giyerken Aslı'nın Keşfi Alem ini söyleye söyleye hazırlanırdım okula. Öyle giderdim.

Tolgacım iyi ki gelmiş, gelmesiyle birlikte beni eski alışkanlıklarıma götürdü, saolsunn.

Ayrıca bugün ruhumun beslenmeye ihtiyacı vardı, bol bol müzik dinledim. İsabet oldu.

Pixie Lott dışında lisede dinlediğim şarkı listemin bir kısmı var aşağıda , salonda bağıra bağıra söylediklerim hani
(Üstüne tıklarsanız siz de dinlerseniz)











Demir Demirkan: Yalanlar











2 yorum:

  1. bebeim biz de birlikte yaşasaydık istediğin kadar şarkı söyleyebilirdin :)
    bi düşün derim ;)
    zeynep.

    YanıtlaSil
  2. e müziğin dadıda öyle çıhar. Bağıra çağıra söyleyeceksin. O gadan son bir ses olacah ki sen kendini duymayacahsın. Anammm çoh canım çehti bah :):)

    YanıtlaSil