20 Haziran 2010 Pazar

Temmuzda

11 Haziran cuma günü Eczacıbaşı Holding'de staja başladım. Salı ve çarşamba günleri normal final döneminde giremediğim sınavların make-up larına (telafi sınavı imiş türkçesi) girmek durumundaydım ve ben hem derslerime çalıştım hem de sabah 8.00 da işimin başında bulundum. Sonuç ne peki? Yaz okuluna 3 tane ders bıraktım. Peki bu kimin işine yaradı? Kesinlikle benim değil. Hafta sonu tatil planlarımın da aynı şekilde pek işine yaradığını söyleyemem. Boğaziçi Üniversitesi Yaz Okulu Koordinatörlüğü'nün işine gelmiştir. Kredi başına 75 lira almaları ve benim 9 kredi almak zorunda olmam bir tek onların işine gelebilir çünkü.

Daha da kötüsü: haftanın 5 günü stajıma devam etmek durumundayım. Peki derslere kim girecek? Hiç kimse. Ayça derslere girmeden akşamları evden çalışarak, 3 dersin 2 şer tane midterm ü ve birer finali olmak üzere 6 hafta içinde 9 tane sınava girecek. Her sınav için işyerinden izin almak zorunda kalacak. Daha da kötüsü sınava çalışmak için değil, sınava gidebilmek için izin alacak :/

Derslerse: İstatistik, makroekonomi ve mikroekonomi

Ben diyorumm size bu temmuz geçmeeezz!!!

Ben Bu yaziyi niye yazdim: Bana temmuz boyunca kimse güzel güzel planlarla gelmesin asabımı bozmasın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder