16 Haziran 2010 Çarşamba

Looklet

Looklet i seviyorum. Çok güzel bir uygulama bence. Özellikle de sınavlar öncesi insanı kitlemesi ayrı bir özellik. Bence çoğu bayan hayatının bir döneminde looklet le uğraşmalı. Kendi zevkini ve moda anlayışını geliştirmesi açısından önemli. Mesela ben, lookleti ilk oynamaya başladığımda, kendi günlük hayatımda giyebileceğim kıyafetler seçerdim ama iş şuanda değişti, artık bir takım fantazileri giydirmeye başladım. Gerçek hayatta giyilmesi mümkün olmayan kıyafetler seçmeye başladım. Zaten böyle olduğu için bu kadar güzel ya. Örneğin Twilight izleyenler ya da okuyanlar bilir. Orada bir Victoria hatunu var onun sarışın halini düşündüm ve giydirdim kendisini.Modelinizi yarattıktan sonra insanlar bunu görüyor beğeniyor eğer sıradışı ve şık bir şeyler yapmışsanız çok beğeniliyor ama eğer bir kot bir t-shirt giydirmişseniz tek bir tane bile "like" almıyor. Binlerce ama binlerce kıyafet var. Çeşit çeşit etekler, pantolonlar, t-shirtler, bluzlar, elbiseler, takılar... Onbinlerce kombinasyon yapmanız mümkün. Ayrıca bu elbiselerin hepsi gerçek hayatta var, çok beğendiğiniz bir parça varsa sitesine bağlanma seçeneği de mevcut.

Looklet in bir sonraki aşaması şöyle olmalı diye düşünüyorum. Herkesin kendine özel bir lookleti olmalı. Oradaki mankenler yerine insanın kendisinin resmi orada yüklü olmalı ve de ulaşabileceğin mağazaların kıyafetlerini internette kendine giydirebilmelisin. "Hangi pantolon sana daha çok yakışmış?", "O yeşil eteğin üstüne hangi ceketi almalı?", "Vücut tipine uyan en güzel elbise hangisi?" derdini internet üzerinden halledebilmek çok süper ve 23. yüzyıl işi olurdu.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder