8 Nisan 2010 Perşembe

Sınav Zamanı Tribine Girdim, 3 Güne Dönerim!

Mutsuzum!
Sınav triplerine bu sefer ben girdim.
Bloğuma yazıcak onlarca konu buluyorum ama yazamıyorum, yazacak zaman yok!
Aklıma gelen binlerce şey...
Olmuyor, yazamıyorum.
Kitap okumak istiyorum, okuyamıyorum.
Akşam sinemaya gitmek istiyorum, gidemiyorum.
Haftasonu içmek istiyorum, içemiyorum.
Spor yapmak istiyorum, yapamıyorum.
Bebeğe inip koşmak istiyorum, koşamıyorum.
Güney Meydan çimlerinde yayılayım istiyorum, yayılamıyorum.
Bu ayın dergilerini göz atmak istiyorum, atamıyorum.
Yeni albümlere, şarkılara bakayım istiyorum, bakamıyorum.
Ally Mcbeal izlemek istiyorum, izleyemiyorum.
Evi temizlemek istiyorum, temizleyemiyorum.
Sarma sarmak istiyorum,saramıyorum.
...
..
.

Yapmak istediklerimi ertelemem lazım, erteleyemiyorum.

Yok, ertelesem rahatlıcam, "Sonra yapıcam." desem, şuanki işlerime odaklanabileceğim.
Ama o da olmuyor. Ne sınavlarıma tam olarak konsantre olabiliyorum, ne de yukardaki işlerimi halledebiliyorum.

Sınav Zamanı Triplerine girdim, ama az kaldı çıkıcam.

2 yorum:

  1. hani 3 gün geçti yoksun :D

    YanıtlaSil
  2. :)) "cumaya gittim gelecem" e gönderme var orda akıllım =) ah ah bir yazarın kendi dediklerini anlatması ne kötü =(

    YanıtlaSil