29 Nisan 2010 Perşembe

Secret Yapmışım Oldu!

Secret diye bir kitap vardı, çok modaydı bir zamanlar. "Secret yapmak" diye bir deyim bile söyleniyordu. Herkes de az çok konusunu bilirdi o kitabın. O kitabı hiç okumadım ama sanırım ben de bir "secret" yaptım.

5 mart günü "Infinity Pool" diye bir yazı yazmıştım. Hatta sonra "Sonsuz havuzu olan bir ev arıyorum." diye de bir yazı tweetlemiştim. Bu yazıyı yazmamdan yaklaşık 2 hafta sonra Alanya'da gittiğim bir otelde kendi sonsuz havuzumu buldum :)
Gözlerime inanamadım! "Resmen çağırmışım bu havuzu." dedim.
Sayabildiğim kadarıyla 6 tane havuzu olan otelde, ben hep o havuzda yüzdüm.
Başka hiçbirine girmedim.
İşte benim (ilk) sonsuz havuzum:


Bundan sonraki yazımda da milli piyango resmi koyayım bari de belli mi olur. Secret çalışır belki ve ben de büyük ikramiyeyi kazanırım.
Blog secret yapmak için güzel bir yol!
Denendi ve görüldü!!

2 yorum:

  1. bana da kısmet ve para iste =)

    YanıtlaSil
  2. bende okumuştum o kitabı ama hiç bi zaman beceremedeim "secret yapmayı" =) e sen deneyimlisin artık kuzenin içinde bi secret yapıverde para ve şans bulsun ;))

    YanıtlaSil