30 Nisan 2010 Cuma

KPSS

Genel Yetenek Soruları Sonuçları
Doğru : 46, Yanlış : 6, Boş : 8

Genel Kültür Soruları Sonuçları
Doğru : 29, Yanlış : 17, Boş : 14

Bugün stajdayken, öğle molasında yemek yedikten sonra gazete okuyayım dedim. Gazeteyi elime aldım ve o ek önüme düştü: KPSS Deneme Sınavı.

Merak ettim soruları bir bakayım dedim ve kendimi matematik sorularını bitirirken buldum. "Başlamışken de tamamını bitirim de bakalım ne kadar paslanmışım göreyim en iyisi." dedim ve sonuç yukarda gördüğünüz gibi. 3 yıl sonra ilk defa bu tarz bir test çözdüğümü düşünürsek fena değil gibi. Genel yetenekte türkçe ve matematik, genel kültürde sosyal bilimler ve hukuktan bir şeyler sormuşlar. Hukuğun tamamı boş tabi bende. Matematikte olan boşlarım da zamanında ezbere bildiğim ama şimdi hatırlayamadığım formüller yüzünden oldu. Bir kaç günlük çalışmayla o formülleri geri hatırlarım ben, biraz da hukuğa baktım mı tamamdır.

Cevapları yenibiris.com a yazınca size yukardaki gibi doğrularınızı yanlışlarınızı yazıyor. Yarın da Türkiye'deki derecemi söyleyecek bana.

Bütün bunlar iyi hoş da KPSS ne alaka abi ya??!!
En iyisi ben gidim sadece gazetemi okuyayım.

2 yorum: