29 Nisan 2010 Perşembe

Diziler

Ferhunde Hanımlar
Kara Melek
Aşk ve Gurur
Kuzenler
Sıcak Saatler
Mahallenin Muhtarları
Bizimkiler
Çiçek Taksi
Evdeki Yabancı
Ruhsar
Çılgın Bediş
İkinci Bahar
Dadı
Asmalı Konak
Yarım Elma
Lise Defteri
Haziran Gecesi
Çocuklar Duymasın
Zerda
Tatlı Hayat
Yabancı Damat
Doktorlar
Yaprak Dökümü
Kış Masalı
Melekler Korusun
Aşkı Memnu

Sebebini bilmiyorum ama bugüne kadar izlediğim daha doğrusu bir dönem takip etmeye çalıştığım yerli televizyon dizilerini yazmak geldi içimden. Saat yarım. Bir garip miyim neyim? Uyu git kız!

Ben daha çok sanıyordum, düşündüğümden az çıktı. Artık siz anlayın ne kadar televizyon manyağı olduğumu. O kadar çok televizyon izlerdim ki. Hatta bir gün biri benden 4 yaş diğeri de benden 7 yaş büyük olan 2 teyzemle kahvaltı yaparken aramızda şöle bir muhabbet geçmişti.

-Ayça biz Star'ın yayın akışını ezbere biliyoruz, sen de bütün reklamları ezbere biliyorsun.

demişlerdi bana.

:/:/:/

Yaşlar da 6, 10 ve 13 buna dikkati çekmek istiyorum yalnız. Bir de çocuklarınıza çok televizyon izletmeyin derler. Şu "Televizyon çocuklar aptallaştırır." hikayesi. Eğer bu tez doğruysa ve ben bu kadar televizyon izlemeseydim belki ben de şuan Boğaziçi'nde değil de, Harvard'da falan lisans eğitimimi görüyor olurdum. Napalım kader. Alın yazısı.

Konuya geri döncek olursak, yukardakıler sadece takıp ettiklerim. Yoksa televizyonu zaplarken, hiç bir program olmamasından dolayı izlediğim Arka Sokaklar tarzı haberler önce dizi kuşağı dizilerini listeye eklemedim bile. Neyse bu liste iyi oldu. Bir gün işime yarar. Zaten bir listeleme merakıdır sardı beni. Okuma planıyla alıp ama okumadığım kitapları, okumayı istemiş olup henüz satın almadığım kitapların, izlemek istediğim filmlerin, yabancı dizilerimin, yapmak isteyip de yapamadıklarımın falan da listesini yapıcam burda. Az kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder