11 Ocak 2010 Pazartesi

final zamanı öğrenci tripleri

final zamanı öğrenci tripleri =) özellikle de yeteri kadar çalışmadığını düşünenlerin kişisel iletilerine bayılıorum =)

facebook sayfamdan bir kaç örnek:

-bugün finallerin için ne yaptın ? a) history of philosophy okudum. b) epistemology okudum. c) exploring the cosmos çalıştım. d) critical reading textleri okudum. e) defter kitap açık, masa başında saatlerce boş boş takıldım.

-Finallere çalışma, curve düşsün arkadaşların kazansın, Boğaziçi kazansın. F gelince yaz okulunda, hocalar kazansın, yurtlar kazansın, etraftaki börekçi, simitçi, çiğ köfteci kazansın. Yaz okulu fotokopilerini al, Copy'ler kazansın, kağıt ve mürekkep imalatçısı kazansın. Yazın Taksim'e git, Bebek'e git, eğlence sektörü kazansın, Türkiye kazansın. Final döneminde yatın, gezin, ekonomiye can verin :)))

-okuldan soğumak.plato dan nefret etmek.yunanistan a düşman olmak

-final destination

-final clearence

-cc

... devamı gelicek =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder