29 Aralık 2009 Salı

Keyifli Bir Gün

Güzel bir gün bugün, hava da güneşli
insanın doğumgünü yılbaşında kutlayınca o gece başka programı olan yakın arkadaşlarınla daha erken ya da daha geç kutlayabiliyorsun böylece ben de doğumgünümü 2 gün öncesinden kutlamaya başladım, bu durumdan gayet hoşnutum tabi.

Ortaköy'de başlayan bir gün...

..
.

Sonra Melek'le Bebek'te açılan Kırıntı'yı denemeye karar verdik. Ortam güzel, garsonlar güler yüzlü, pastaya benzeyen değişik ekmekler...

Sonrasında taksici amcaya önce Uçaksavar Sitesi dedik, ama Nispetiye'ye çıktığımız anda orası aldı bizi, Melek yurduna gitmeyi istemedi ben de evime. Akmerkez dedik, dergi krizim tuttu ve oranın kapanmasına yarım saat vardı ama bu süre Remzi Kitabevin'i gezmeye yeterdi. Ordan Melekcim bana çok istediğim Şebnem Ferah'ın yeni albümünü aldı. Akmerkez'i de kapattıktan sonra, hava güzel, yürüyelim dedik. Ama bu sefer de BigChefs'e dayanamadık ve barına oturup favori dizimizin adını alan MadMen adlı kokteylimizi içtik, off çok keyifliydi, içkimiz de tam kış içkisiydi bol greyfurtlu =)

Melek iyi ki varsın ♥ ♥ ♥

1 yorum: