19 Kasım 2009 Perşembe

Bailar, Dance, Dans...

Karşındaki işinde ne kadar ustaysa; sana da o işi yapmak o kadar kolay gelirmiş ya, ben de dans edicem! Zaten herkesin doktor, öğretmen olacağım dediği dönemde benim de dansöz olacağım diye tutturmam bu yüzdenmiş demek! Kim nerden bilirdi bu kız 21 yaşına gelince çocukluk hayaline yeniden kapılacağını!



Çok video koyuyorum bloğuma biliyorum. Daha fazla bir şeyler yazayım istiyorum ama o da en az 2 saatimi alan bir uğraş haline geliyor en sonunda. En azından bu sınav zamanında buzluktan çıkan köfteler gibi çok pratik oluyor bu videolar ;)

Bu kadar çok video olmasına rağmen, utanmasam Shakira'nın son videosunu da koyacağım. Çünkü konu dans olmuşken son videosundaki o güzel koreografisini atlamak olmazdı.
Evet, utanmıyorum ve bu videoyu da ekliyorum, ne yapayim! Çok beğendim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder