31 Ekim 2009 Cumartesi

Hit The Road, Jack!

Sanıyorum yavaş yavaş Mad Men deki adamlara benzemeye başlıyorum, reklamlar gerçekten de ilgimi çekmeye başladı eskinin aksine. Artık televizyondaki programlarla, dizilerle eskisi kadar ilgilenmediğim için (internet sağolsun) araya giren bu reklamlar benim için bir dert olmamaya başladı. Ve reklamlar bittiğinde Mad Men de duyduğum o repliği söylerken buluyorum kendimi.

-Tüh kaçırdım reklamları!!

Reklamcılık güzel sektör. Çok yaratıcı ve şık şeyler çıkabiliyor ortaya.

Son favorim ise Fiat'ın Fiat Legends-Driven By The Future reklamı



Here it is...






Arkada Hit The Road Jack çalıyor. Ray Charles dan Helen Reddy e kadar da pek çok kişinin yorumlarıyla dinliyoruz Hit The Road Jack i. Her yeni arabada yeni bir cover çıkıyor karşımıza. Bayıldım!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder