1 Ağustos 2009 Cumartesi

kimse sormadı ama ben açıklıyorum

En güzel hatun bence Thalia'dır. Eğer Freud amcamızın fikirlerini göz önünde bulundurursak; bu fikrimde küçüklüğümde "manyak" gibi izlediğim thalia pembe dizilerinin etkileri çok büyük.

-Rosalinda

-Marimar

-Maria Bario

ve

-Maria Mercedes

Maria Mercedes hariç hepsini baştan sona izlemiştim. Şuan bu kadar entrikalar çeviren aklımı sanırım bu pembe dizilere borçluyum. Bu yüzden çocuklara ilişkiler hakkında bir şey öğretmek isterseniz pembe diziler şiddetle tavsiye edilir!

Mesela; "Çocuğum; sen iyi bir kız olursan fakir de olsan, hayatından nice felaketler de geçse, çocuğunu kaybetsen, sevdiğin adam seni cahil görüp hor görse, yüzün parçalansa ve o müthiş güzelliğin kaybolsa, sevdiğin insanlar hayatlarını kaybetse, kocan seni aldatsa, manyak bir karı kafayı sana taksa vb... en sonunda sabretmesini bilirsen ve asla vazgeçmezsen mutluluğu eninde sonunda bulursun." , "Yüzüne yansıyan iç güzelliğinle her şeyin üstesinden gelirsin sen kızım." gibi dersler öğretebilirsiniz.

Şahsen ben öğrendim, almam gereken dersimi aldım.

Peki işime yaradı mı?
Henüz hayır.
Ama hazırlıklı olmakta fayda var.



Neyse; sonuç olarak en güzel hatun -bence- Thalia'dır. Çocukken artık ne kadar ve de nasıl etkilenmişsem bu konuda kesin bir takıntım var. Ben bunu bilirim, bunu söylerim!!

O zamanlar bir de "Vahşi Güzel" furyası vardı. Natalia Oreiro da fena değildi aslında ama; yazının genelinden de anlaşılacağı üzere ben Thalia'cıydım =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder